busra3316 2 hafta sonra doktor randevum var, o zaman geldiğinde cinsiyete bakarız demişti gittiğimde 12 haftalık olacağız. Sizce belli olur mu?
Drnzgn busra3316 ben oğlum da 14+5 te öğrendim kızım da 12 de erkek demişti 14 te gittiğimde yanilmisim kesin kız demişti 12 haftada kesin bişey söylemek için erken diyorlar ama tahmin yurutuyorlar
zeytin_ busra3316 eğer devlete gideceksen bu haftalarda soylemiyolar üç devlet hastanesine gittim 13-14-15 haftalarda söylemediler yarın 16 .haftam özele gideceğim umarım bende öğrenirim 🥹🥹 özele gitsen bir ihtimal ogrenirsin belki
1prensesannesi_ Drnzgn benim kızım utangacti o yüzden 16. Haftada öğrenmiştim şimdi 31 haftaligim 🤗🥰🤭
Nur001 12.haftada %60 kız demişti 16 da aynı doktor kesin kız dedi devlette erkek dediler kızım oluyor 🥰