Merhaba arkadaşlar 8 haftalık 2.gebeliğim …hayatımın en zor dönemlerinden biri gibi geçiyor sürekli kusuyor ve midem bulanıyor çok çabuk tiksiniyorum mutfakta durmak bile istemiyorum herseye denedim ilk gebeliğim çok rahat geçmişti bu farklı bu dönemi nasıl rahat geçirebilirim tecrübeli anne ve anne adayları yardım lütfenn