boygirlmom Hayatım doktor bile diyorki köpeğinin olması çok iyi, normal zamanda yürüyüş önersek belki umursamazsın amaa onu çıkarma mecburiyetin olduğu için umursamamazlık yapamıyorsun 😀 eğer köpeğin aşırı asılmıyorsa hiçbir sorun olmaz korkma. Arkadaşım 42 haftaya kadar gezdirdi. Eğer sen yorulmuyorsan sorun yok, eğer yoruluyorsanda az az sık sık çıkman tavsiyemdir. 2 saatte bir 15 dakika çıkarabilirsin. Özellikle saat 5 ten sonra serinlik çökünce daha güzel oluyor🧡