Melekmete ya bende bugün kontrole gittim plazenta kireçlenmesi başlamiş çok yoğun değil ama dedi , bide rahim ağzım 2,80e düşmüş .plazenta 38e kadar götürür bizi dedi götürmese bile 36 oldun sayılır zaten ciğer geliştiricide yaptık doğsa bile sorun olmaz dedi ama rahim ağzı kısalırsa ne olur bilmiyorum o zamanda almak Zorunda mi kalır çocuğu yoksa doğum kendımı başlar bilemedim 😞