Bilgeaknn anın tadını çıkar hiiiç korkma herşey geçici ama anılar kalıcı o yüzden güzel geçir en güzel gününü tecrübeme dayanarak söylüyorum 2. Doğumum olacak🙈 korkmana gerek yok tahmin ettiğinden daha basit herşey bir hafta sonra hatırlamayacaksın olumsuz hiçbirşeyi sağlıkla büyüt bebişini♥️