[silindi] Ya biz eşimle sabah erkenden sağlık ocağına gittik tahliller için, eşim de dönüşte dedi ki seni eve bırakıp ise gideyim iyi ki gelmiş benimle , biz siteden içeriye girdiğimizde büyük bir araçla hortum gibi geniş bişeyle tüm siteyi ilaçlıyorlardı, biz de koku bana gelmesin diye koştur koştur asansöre bindik orda fenalastim çünkü binanın içini de ilaclamislar asansör falan da ilaçlı, bir de millete haber vermemişler herkesin cam kapı açık uyuyorlar, o gün evde uyusaydık belki daha kötü olacaktım, ben asansörde fenalastim nefes alamadım bayılır gibi oldum , eşim beni zar zor asansörden çıkarıp arabaya getirdi , acilen ordan uzaklaştık, eşim su falan verdi kendime geldim ama hala öğürüyordum resmen kusamıyordum ama , neyseki kendime gelince kv me geçtik orda yoğurt falan yedim düzelmesem acile gidecektim çok şükür biraz iyi oldum ama 3 gün boyunca sarhoş gibiydim o gün kv lerde kaldık, siz sakın riske atmayın kendinizi , çünkü bu ilaçlar sokaktaki gibi serpilen ilaçlar gibi değil çok keskin ve zehirleyici , eşim kapıcı ile tartıştı niye haber vermediler diye