Pisilianne Fdmk nazan özdemir . Allah bin kere razı olsun, bu kadar sevdiğim başka bir doktorla karşılaşmamıştım
Maide-44 Fdmk DEFA LİFE DA MANOLYA YILMAZ HANIMA GİDİYORUM ÇOK İYİ ÇOKÇA İLGİLİ GÜLER YÜZLÜ İŞİN EHLİ BİR DOKTOR BENDE TAVSİYE ÜZERİNE GİTMEYE BAŞLADIM VE ÇOK MEMNUNUM 🌹🌹🌹
Fdmk Zeynepkaraaa Allahım sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah ben ilk defa Antep’te gidiyorum tayinci olduğumuz için doğum Allah bilir nerde olur 🥹🥹🥹
Kubra00111 Pisilianne merhaba gebelik oluşmadı bende henüz 7 aylık evliyim tavsiye ediyor musunuz özel klinikte bir Dr gidiyordum
Zehraseda @“Kubra00111” Kubra00111 gebeliğimde 3 ay boyunca nazana gittim benim kistimi bilmedi çok sancım vardı şuan Hatice ender soydinç medical hastanesinde 6 aydır oradayım ilgileri herşeyleri çok güzel