Glsah34_ Kızlar ben 40+3’üm doktor 41 haftaya kadar bekleye biliriz dedi 4 gün verdi kendiliğinden gelmezse suni sancı verilecekmiş suni sancıdan çok tedirginim ve benim ne açılmam hiç yok sancıda çok çok nadir oluyor