Bebegim3444 Buse77 bende aynı sekilde ki zaten surekli içim yandığı icin cok gazla su tekerliyorum saglikli beslenmeye çalışıyorum ama sorun yaşıyorum bende
Churcill Buse77 başlarda benim de öyleydi hazımsızlık bile yapardı daha sonra geçti. Doktor duphalac yazmıştı 1 2 kez kullandım sonra gerek kalmadı ilaç istemiyorsanız magnezyum takviyesi erik kayısı hoşafı zeytinyağı içmek faydalı olabilir
Amineazra Buse77 kayısı kurusu iyi gelmişti bana bir de akşamdan bir bardak suya iki kayısı kurusu koydum sabah içtim kayısıları da yedim o da iyi geliyor
saf-sevgi Malesef hamileliğin ilk haftalarında da olabiliyor bende 8 haftalığım mide bulantılarım çok fazla olduğundan kusmaya bahane arıyor adeta midem oyüzden su çok tüketemiyotum ve kabızlık oluyor