Hemsirees55 O miktarda alanlar özel sektörde çalışanlar. Onlar çalışmadığı zaman maaş almıyor, sonradan böyle toplu alıyor. Biz izne ayrılınca maaşımızı almaya devam ettiğimiz için biz öyle yüksek rakam almıyoruz. Bize de doğumdan sonra başvurursak doğum parası veriyorlar ama düşük miktar. Tam bilmiyorum ama 600 tl falan