Rzgrn_Annesi133 Arkadaşlar sadece merak işte 2. Gebeliğim yarın inşallah kontrole gideceğim 14+0 olucaz belki cinsiyetinş gösterir sizin tahminleriniz nelerdir 🙈
Mustafayigitvebeytugannesi Rzgrn_Annesi133 keseye ve bebeğe göre genelde tutuyor canım 😊 bende artık paraya geçecem 😅