Seval0Seval CemreHazal ben Kadir yamanın hastasıyım düşük yaptım ama lotusta doğum yaptırıyor ama fiyat bilgim yok
ucuz_bebek_hediyelikleri Ben ilkini metrolifede yaptım. Esra hocada çok memnun kaldım. Ama Esra hoca yok artık. Şimdi lotusta yapacam
-obiranne- ucuz_bebek_hediyelikleri kız metrolife 6binmi dedi ne diyosun😃bende orda doktora gidiyorum şok oldum şuan genelde lotus daha pahalıydı nolmus bole
ucuz_bebek_hediyelikleri Evet doktor farketmeksizin bide metrolife 6bün diyorsa 6.500 rahat alır ben orda doğum yapmıştım fazla fazla alıyor ben lotusa karar verdim son günler