37+2 deyim demin göğsümün ucunun ıslandığını farkettim elimle ucuna hafif dokunduğumda su gibi bişey geliyo ve göğüs ucum parça parça gibi sanki beyaz öd gibi şeyler var ve hafif yanıyo.
Fakat doğuma dair hiçbir gelişme yok su gelmesi nişan açılma sancı. Bunlar yokken sütün oluşması normal mi yaşayan varmı