edaisikkaya kesinlikle medipol derim. Yakın çevrem ve arkadaşlarımdan Aytekin hanımda doğum yapıpu memnun kalan çok kişi var ben de öneri üzerine gittim kendisine çook memnunum inşallah ben de tama hayalimdeki doğumu yapacağım kendisinde ilk doğumum travmatik geçti