MerveTuranTzn Happy mom programında gün sayarken oo ben o tarıhe kadar dogururum diyordum ve bugun son günüm🙈 hala gelmz oldu benım inatcı oğluşum❤️ Duanıza talibim hayırlısıyla kendi doğal yolla gelsın inşAllah🤲🏻
Dilaam MerveTuranTzn aynı sekilde 40 +0 olduk bizimde kız inatçı cıktı gelesi yok keyfi yerinde herhalde perşembe gününüe kadar beklicez yoksa suni sancı verilcek hayırlısı bakalımm💕🤗
mucizem61 MerveTuranTzn aha al bendende okadar aynı diyodum burası bitene kadar doğar kesin bide erken doğum riskim vardı süre bitti nerdeyse 4 gün kaldi ama ne gelen var ne giden hayirlisiyla gelsinler inşallahta sağlıkla varsın geç olsun
MerveTuranTzn Dilaam gelır inş persembeye kadar. Bana da salı gel dedi alttan uyarı verecek uyarıdan bi gün sonra nişan gelıyormuş Doğum baslıyorms
DamlaBuyukyvz07 Dilaam Allah yardımcınız olsun suni şancı kötü ama değiyor bende 41+3 te doğum yaptım suni şancı ile
Ebbrru 39+6 bizim kiz da gelmiyor insallah suni sanciya gerek kalmadan dogururuz hepimiz de Allah yardimcimiz olsun 🙏
MerveTuranTzn Ebbrru amin inş. En azından suni alacaksakta belli açılmadan sonra olsa açılma nişan olmadan direk suni cok zor😢
Dilaam DamlaBuyukyvz07 hayırlınolsun güzel güzel büyütün insAllah kaç saat aürdü doğumunuz ve gerçekten sadece bel agrısı mı hissediliyor dogum esnasında
DamlaBuyukyvz07 Dilaam 8 saat şancı cektim doğumum yarim saat sürdü sürmedi sadece bel ağrısı çektim canım
mucizem61 Aykimgebe bende vallahi ne nisan var ne Şancı rabbim sağlıkla kucaklarimiza almayı nasip etsin baya nazli çıktı bebislerimiz