DeryaBartu ilk doğumum epiduralli. Aslında ben istememiştim sancıları çok güzel karşılıyordum ayakta yürüyerek çömelerek falan. Ama sürekli nst için hemşire geliyordu ve 15 dk bağlı kalıyordum yatarak sancı çekmek çok zor. Pandemi zamaniydi yollar kapalı aileden kimse tomtu yalnız eşim ve ben. Doktorum dedi istersen yapalım her şey güzel ilerliyor panik yapma teksin korkma guzel geçsin doğumun dedi eşimde zaten panik yapalım güzel geçsin dedi. İkna ettiler beni 😃 nstye bağlı yatmak çok zor bende tamam dedim. Ama epidural yapıldı doktor bı baktı 9cm açıklık var . Doğuma geçtik hemen ilaç da fazla mi geldi bilmiyorum ıkınma hiisi hiç yoktu ne sancı ne kesi dikiş hiç bir şey hissetmedim. Epidural yapılmasa da olurmuş yani. Sonra ne baş ağrısı ne bel ağrısı hiç bir şeyim de olmadı.. güzeldi bence tek sıkıntı ıkınma hissi yok. Çocuk tam çıkarken pozisyon alamadı ikinamadim o yüzden iki dikiş oldu