narinbianne Kızlar nasıl gidiyor hamilelik. Ben ödemliyim çok ağırlaştım🤣 bebiş daha dönmemiş bol bol yüzüyorum. Heyecan dorukta. Sizin nasıl gidiyor?
aysebazz Sancilar başladı gece uyku yok menepoz dönemini yaşar gibiyim ateş basmaları terlemelr herşeye rağmen çektigim vefanın canı sağolsun yeter ki bebişlrrimz sağlıklı olsun
Duygu_ttnc Benimde ayaklarım şişiyor ve hala dönmemiş şiştikten sonra birde kaşınıyor ve ağrıyor :( 36+4üz bu gidişle sezeryanla doğurucam herhalde
Duygu_ttnc narinbianne Ya bol su içiyorum ama ya sol ayağım çok fazla şişiyor yada sağ ayağım neden böyle oluyor acaba