Yaptım valla 8 saatte gittik 12 saatte döndük ama 🤣 Giderken sıkıntı yoktu da dönerken ben kendimi çok kastım trafik vardı falan gerildim saat başı mola vermek zorunda kaldık ama bi sorun olmadı çok şükür 🤭 Sadwce her arabaya bindiğinde uyuyan bebiş artık araba yolculuklarından nefret ediyor kıpır kıpır hiç durmuyor doğduğunda da inşallah aynı sorun olmaz