zengooo bende de kanama ve lekenlenme olmuştu. doktor ilk aylarda olduğu için çok önermemişti. Bebek sağlıklı olmadığı için anne karnından ayrılmak istiyor demişti. O yüzden karar sizin demişti. bizde kullanmamıştık. dinlendim bol bol. şu an için çok şükür bi sıkıntı yok. ama tabii bu herkese göre değişen bir süreç. benim hikayem böyleydi :)