murvet_98 aslında çok kötü bir gebelik geçirdim Maraş depremzedeyim yeme içme bende bitmiş gibiydi Ama bol bol muz süt cicibebe yemeye özen gösterdim Ve biz cadırda köy evimizde kaldık Taze yumurta yiyordum hergün tereyağlı Kilosuda önemli değil aslında canım Önemli olan sağlıklı olması Hızlı kilo alıyorlar bebekler doğduktan sonra 2800 dediğinde üzülmedim bile doktorum