gamzeyerlkaya kızlar bu pijama takımından alıp memnun kalan varmı ? Kararsız kaldım kalitesi nasıl 2 tane almayı düşünüyorum birisi güzel kaliteli ama bunda kararsız kaldım fiyat da uygun olunca alsammı diye düşünüyorum?
ballikedii gamzeyerlkaya ben bundan almadım eminönünden aldım ama kısa kollu olarak kumaşı gayet güzel genelde böyle olanların
Gamzen1903 gamzeyerlkaya trendyoldan değilde aynı fiyata kompedan ve instagramdan ayrı sipariş verdim fiyatına göre çok güzel kumaşı var ve aşırı rahat ben sadece 1 beden büyük aldım oda tam geldi
gamzeyerlkaya Gamzen1903 ben normalde m giyiyorum gebeliktr de çok kilo almadım karnım da aşırı derecede yok ama m olur sanırım yine kalıpları geniş yazıyor yorumlarda 🫣
Ipek_2017 Kumaşını bilemem ama model çok kullanışlı 2 tane bu modelden LCW dan aldım. Bir tane de penye gecelik götürdüm 15 gün önce doğum yaptım. Kısa kol aldım ben tabi. Aşırı terliyor insan 1 gece kaldım ama 3 ünü de kullandım.
gamzeyerlkaya Ipek_2017 normalde tesettürlüyüm uzun geceliğe ihtiyac duyuluyormu acaba bu onun yerine 3 tane düğmeli alsam sonnradı içinde daha mı kullanışlı olurki . Ne kadar gerekli gecelik 😊
yoncagns1 gamzeyerlkaya ben aldım kalıpları dar kesim di benim aldığım 1 beden büyük almanı öneririm gerçekten de memnun kaldım yeri kumasi iyiydi dediğim gibi 1 beden büyük almanı öneririm
Ipek_2017 gamzeyerlkaya benim doğumum sezeryandı. İlk gecelik giydirdi hemşireler. Altta sonda vardı çünkü. Sondayı çıkardıktan sonra pijama takımımı giyip yürüdüm. Ben de trsettürlüyğm ama odama eşimden başka erkek girmediği için kısa almıştım.hastaneler sıcak bir de lohusa teri mi neymiş ben çok terledim ya. Herkes bir değildir tabi. Hayırlı sağlıklı doğumunuz olsun 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
birannis_ gamzeyerlkaya yorumlara bakın akıp resimini paylaşanlar oluyor onlara muhakkak bakın bende geçenlerde beğendim alacaktım yorumlara bakınca renk soluk hiç resimde göründüğü gibi değildi vazgeçtim sonradan biraz baktım bir adet gecelik bir tanede takım beğenip aldım
gamzeyerlkaya birannis_ evet aslında ama fiyatı uygun olunca bir kaliteli bişey birde böyle bişey alayım dedim evet renk solma konusunda onları bende gördüm ama 30 da feln yıkansa çok bir sorun olmaz herhalde çoğu yorumları da güzeldi ama kararsızım şuan düşünme aşmasında belki kaliteli bişey alırım bakalım
Sena00 gamzeyerlkaya bende gördüm bunu alacaktım fiyatıda uygun diye eşim çarşıdan alalım dedi aynısının kırmızısini.aldim kumaşı falan çok hoşdu düğmeli olması da ayrı güzel fotoğraflı yorumlara bakarsaniz anlaşılır nasıl olduğu
ikiminiskoala gamzeyerlkaya ben normal zamanda giymek için almıştım modeli ve kumaşı çok rahat ama alacaksanız koyu renk almayın çünkü soluyor rengi
gamzeyerlkaya ikiminiskoala evet renk solması yaparmı o konuda çok endişeliydim hepte koyu rengi var 🥲
Balbebek012 gamzeyerlkaya bunun aynısını aldım dikişi berbat çok kalitesiz benden söylemesi ama bunun bordo çizgili olanı iyiydi daha düzgündü