Merhaba kızlar ben 3 hafta önce adetimin gecikmesin den kaynaklı erken gebelik testi yaptım ve pozitif çıktı hemen hastaneye gittim ve bt hgc verdim 101 cıktı çok düşük bir oran 2 gün sonra tekrar gel kan ver dendi çünkü daha önce 2 defa dış gebelik öyküm vardı doktorlar kontrolü gitmek istediler 2 gittiğimde 334 cıktı bt hgc 3 gittiğimde çok güzel olduğunuz 1000 geçtiğini söyledi ama bir saate yakın çatalda muayene oldum kese görünmüyor son adet tarihim 25 Haziran neden kese gözükmüyor normal mi acaba şimdi kaç haftalık hamileyim ne oluyor anlamıyorum kafam çok karışık