Gulce-35 39+0 haftalık hamileyim. Son iki üç gündür erkenden uykum geliyo ve sabah geç saatlere kadar uyuyorum ayrıca öğlen bi iki saat yine uyuyorum normal mi bu yaşayan varmı
ballikedii Gulce-35 bende tam tersi uyuyamıyorum ama heyecandan falan değil sıcaktan sanırım ve aşırı sinirliyim gerginim yürüyen bomba yani
Gulce-35 ballikedii bizim buralarda çok sıcak ama gece bi iki tuvalete çıkıyorum öyle uyanıyorum sadece yoksa sıcak pek etki etmiyo kapı pencere de kapalı yatıyorum birde
ballikedii Gulce-35 önceden bende 2 kere tuvalete kalkardım ama şimdi gece 3 oluyo 4 oluyo Allahım delirmek üzereyim ya