pelsin72 genetik bu bende de var badem yağı kullandım, bebek yağı kullandım bana mısın demedi sağlık ocağında da yazdırabilirsin madecassol diye bir krem var ben daha önce yanık izimde kullanmıştım etkili olmuştu çatlağa da iyi geliyormuş zaten yaz ayındayız buzdolabına koy öyle uygula sabah akşam hamilelikte de zararı yok diye biliyorum ama doktoruna danış. Benimki bitti yarın alacağım. Henüz pek kullanamadım.