Elenora bende trendyoldan aldım canım bütün ihtiyaclarını,Beşiğini ,pusetini ve bebek arabasınıda meltem bebek mağzasından aldım…5 tane Tulum aldım,10 tane Alt üst 5 li takım aldım,5 tane uzun kollu çıtçıtlı badi,5 tane yarım kollu ,5 tanede kısa çıtçıtlı badi aldım,2 tane atlet kilot aldım hepsini kullanıyorum iyikide almışım,ki kızımdandan bir sürü kaldı Etiketli kaldı hatta bende ortak renk almıştım onlarıda giyidiriyorum,çok sık altına yapıyor Kusuyor emiyor yada mama emerken üstü çok kirleniyor çok çok lazım olanda ağız bezi ben çok kullanıyorum,yaza geliyorsa müslin örtü al bende 4 tane vardı yetmedi 2 tane daha aldım ,4 tanede mevsimlik battaniyesi var