Senemhaziran 39 haftalık oldum ama karnım hala yukarda asaga inmemiş bebeğin başı gogsumun arasında niye acaba bu durumu yaşayan varmı bide doktor dedi kafası büyük acaba normal doğuma engel olurmu korkuyorum lütfen bişey diyin
Brn_cnn Senemhaziran bebek donmeyebilir maalesef. Popo geliş olursa sezeryana alinirsiniz büyük ihtimal. Ama belli olmaz bir bakmışsınız dönmüş