Esrakckaa bende 8.haftadayken yaşadım 2hafta gecmedi. doğal herşeyi denedim. Tereyağ eritip pekmez koydum, kozalak şurubu aldık yok banamısın demedi. Acilde c vit bemiks serum bide parol serum verildi rahatladm. Boğaz speryi bide suya atılan c vitamini ilaç verdi. Onunla geçti. Sizde cok ilerlemeden ilaç alın öksürük yapıştımı gitmyor