nurbarak Kızlar sabah biraz kahverengi lekem gelmişti şuan akşam daha fazla geldi sizce nedir doktora gitmelimiyim 6 haftalğım
Zuhal2205 nurbarak bende bugün yaşadım bunu 7 haftalık benimkisi bi an önce sabah olsada doktora gitsem
Sevval0308 nurbarak bence ihmal edilmemeli bazıları yerleşme kanaması diyor oladabilir en taabi ama yine de içinizi rahatlatmak adına bence acile gidin
dilay_06 nurbarak ben 14-15 haftaya kadar yaşadım o durumu stres yapma doktora söyle ben ilaç vs kullanmadım şu an 38 haftalığım
Nerfemm nurbarak her kanama düşük tiskidir ilk 3 ay ozellikle en azindan progestan verirler bence doktora gidin beklemeyin.
Zuhal2205 Btl-Als vallahi bende anlamadım bi çocuk doğurdum hiç başıma gelmedi şimdi yerleşme kanaması deniyor hep gidip görünmek gerek ihmal edilmemesi lazım
Dilogunes-1 Sizin haftalarda ben de yaşamıştım. Sabahı beklemedim acile gittim. Ama genel olarak yerleşme kanaması diyorlar. Panik yapmayın demişlerdi. İnsan ister istemez panik yapıyor
Marshmellom dilay_06 kaçıncı haftada başladı acaba. Benim de 1 haftadır kırmızı peçeteye silince gelen kanamam var. İlaç VS kullanmıyorum. Sadece istirahat ediyorum
dilay_06 Marshmellom sizin haftalarda başladı kalp atışı falan duymuştum hatta bir kere 1 ped dolusu geldi acile gittim sorun yok dendi ki o zaman 13. Haftada falandım
Marshmellom dilay_06 Sebeb söylediler mi peki. Acil deki doktor çok anlamadı yerleşme dedi hatta ama bu yerleşme olması imkansız. Çünkü 2 gun önce benimde adet gibi geldi
rumeysa_arslan06 nurbarak herkesin aynı sıkıntısı var sanırım bende 5 haftalığım benimde 3-4 gündür sürüyor yerleşme kanaması dendi progeston kullanıyorum
Bilgekpn nurbarak 8. Hafta da benim de oldu kan uyuşmazlığı varsa hemen aşısını vurdurmanız gerekiyor 72 saat için de . Doktor da progestan yazar düşük olmasın diye kesinlikle bi doktora görünün hemen
Marshmellom battaniyemkareli hayır doktor sağlıklı ise zaten düşmez dedi. İlacı alanda almasanfa sağlıksız sa düşer dedi. Verseydi de icmicektim zaten
Annee026 nurbarak benim de lekelenmem oluyor kahverengi 3 4 gün önce gittim doktor bi sıkıntı olmadığını kanama olursa gelmemi söyledi ilaçta vermedi dün yoktu bugün yine leke gelmeye başladı sadece peçeteye geliyor siz de bi doktora görünün içiniz rahat eder 😊