Sunshine__ benimde ekimin 14 ü doğum. Benim aldıklarım ;
Bebek arabası, puseti, anne Bebek bakım çantası.
Mama sandalyesi, banyo kuvet seti, maşapası, kovası.
1 tane havlu. 1 tane kalın kendim ördüm battaniye, 1 tane nohut battaniye, 1 tane muslin battaniye.
2 takım 5 li hastane çıkışı. (1 tane 10lu hstne çıkışı annem almiş )
3 tane uzun kollu zıbın. (4.5 tane annemde almış)
6 tane kısa kollu zıbın. ( 4.5 tane annemde almış)
2 tane yeni doğan tulum. Ben bir kaç tane daha alıcam.
15 tane kısa çorap.
10 tane ağız mendili.
Sleepy 1 numara yeni doğan 2 tane bebek bezi.
Sleepy ıslak mendil 15 tane.
Bakım ürünleri-
Bana annem bı tane pijama takımı , 1 tane lohusa gecelik almış.
Dalin şampuan, Dalin likit pudra, bebek yagi, bebek kolanyasi, Dalin yumuşatıcısi deterjanı.
Bir büyük bir küçük biberon.
Eksiklerim var hala 😔
Ateş ölçer, tırnak törpüsü , göğüs pompası, depend, göğüs kremi. Bide beşik , emzik
Zamanla bunlarida alıcam inşallah ❤️🙏🏻