Meleyke123 aynen daha önce yirtiklrım vardı zaten aynı ordan yırtılsaydı bari nolurdu 🤭 yırtık dediğim öyle büyük değil tabi minik minik kırmızılıklar var şuan. Ama belli yani yırtılcak sonuna dogru. Bende bebe yapı sürüyordum ama bilmiyorum sanki hiç fayda görmedim. Bio oil sipariş ettim övdüler baya inşallah faydası olur. Şişliklerden hiç bahsetme ua yuzum gözüm ayagım ellerim