Herkese merhaba, 20 haftalık hamileyim yazlık bir beldede yaz tatili yapıyorum ve sineklerden çok şikayetçiyim her tarafımı ısırıyorlar kaşıntıdan yara oldu bütün vücudum sineklerden korunmak için sinkov sıktım ve bana zararlı olduğunu sıkmamam gerektiğini söylediler alternarif çözümü olan var mıdır ya da sinkov (off) bir zararı varmıdır bilgi sahibi olan var ise yorumlarınızı bekliyorum