Eda_Hanim bebek için 3 tane 5 lı takım koydum birisi hemşireye verilecek diğerleri yedek, bebek bezi, ıslak mendil, ağız mendili, kağıt havlu, 2 tane müslim örtü, 1 tane kalın kundak ne olur ne olmaz, kendim için 2 tane pijama takımı, çorap, depend, bir tane ince hırka koydum. Bunlara ek olarak göğüs ucu kremi, terlik, hastaneden çıkarken giymek için bir takım veya elbise, atlet, 2 si bir arada nescafe, kimyon, belki kayısı kompostosu alacağım. 2. Doğumum olacak nasipse ilk sezeryandı o yüzden listem bu şekilde 😊