Kızlar selam. 2 aylık hamileyim. İlk özel doktor muayenesinde doktor vajinal muayene yaptı. Düşük tehlikesi yok dedi ama yaşadığım stres nedeniyle sanırım ( eşimin boşanmak istemesi) düşük iğnesi yaptı bi de progestan ilacı verdi. Bunu ne kadar kullanmam gerek? Kutu bitince yeni kutuya başlanıyor mu?