Kızlar size bişi danışicam 22 haftalık hamileyim ilk zamanlarda bir iki kere büyük ağlamali tartışma vs yaşadım bide 20. Haftalarda ağlama sinir öfke krizi şeklinde tartışma üzüntü vs üç dört kere oldu bu 5 ayda ve ben bebeğime bişi olucak diye korkuyorum bundan sonra tabiki olmamasi için çaba göstericem hep pozitif olucam ama bunlar sizce bebeğime kalıcı bişi bırakıp çok etkilemismidir çok vicdan yapıyorum