gozdegr Yazın gelmesi ile sanırım ki buz aşeriyorum 😂☺️ her gün bir bardak dolusu buz yiyorum annem çocuk içerde zatürre olcak yeme diyor ama ☺️ dayanamıyorum ❄️
Mutlulukkk gozdegr benimde tam tersi iştahim kesildi sanki bir sey yiyesim gelmiyor 😒😒 bu saat oldu hala bsey yemedim oglenden beri 😑
Caglaermis1 gozdegr anneniz doğru söylüyor bende aşırı dondurma aseriyordum dinlemedim yedim ben rahatsizlandigim gibi çocugumda rahatsızlandı husuzsuz oldu ben hastalanınca oda doğru düzgün hareket etmedi bile
Senayuzuntas gozdegr canım buz yeme istedi yüksek demir eksikliği belirtisi doktoruna bunu söylemelisin
Dalklncebru gozdegr benimde sürekli soğuk birseylwr yiyip içme isteği geliyo mübarek yalnız degilmisim 😁😁😘
Ela_nur19 Ayy walla oluyor heralde benimde dondurma istiyor bu aralar tatlıyla arası hiç olmayan ben tatlı yiyorum sürekli
gozdegr Mutlulukkk dönem dönem oluyor yemek olarak benimde pek canım bişey istemiyor sıcaklardan sanırım
gozdegr Senayuzuntas Demirim ve kanım sınırda canım çocukluğumdan beri hep aynı ilaç vs de yükselmesine fayda etmiyor dr takibinde her bir ayda bir kan veriyorum.
Mamalisa Kar pekmez yiyorum ben de 😂 buzlu şeyler canım çekiyor. Buzluğa vişne attım. Onu buzlu buzlu yiyorum mesela. Meyve de atabilirsiniz çilek de güzel oluyor buzlu.
Minis122 gozdegr bn surekli coguk icecek ariyorum icim yaniyor durekli birde 8 gun hastanede yatinca ilaclar uyice yakti icimi 34+6 haftaligiz