Kızlar merhaba öncelikle ben korunuyorum genetik testi mi çıkana kadar bebek Kızlar merhaba öncelikle ben korunuyorum genetik testim çıkana kadar bebek düşünmüyoruz (doktor öyle uygun gördü) bilmeyenler için
İki ay üstüste hamile kaldım ilk bebeğimi düşürdüm ikinci gebeliğimde kürtaj oldum kürtajdan sonra korunuyoruz zaten bu süreçte genetik test yaptırdık daha sonuç çıkmadı ama ben yumurtlamamı hala takip ediyorum çünkü kürtajdan sonra yumurtlamam ne zaman olacak diye merak ettim normalde yumurtlamam adet bitiminden sonraki 5-6. Gün görürüm şaşmazdı hep böyleydi ama ilk kez bu ay adetim biteli 17. Gün dün idrara batırdığım an kıpkırmızı oldu ilk böyle böyle çok hızlı bi pik gördüm neyse herhalde yumurtlama dedim ama bugünde testim kıpkırmızı (görselleri yükleyeceğim) hatta korktum korunuyorum ama hamile miyim diye gebelik testim negatif çıktı ama sizce neden OVULASYON testim böyle hemen pik oldu ve kıpkırmızı ?