Lilaalya canım hiççç üzülme canını da sıkma bi arkadaşıma dawm sendromlu sesi bebeğini aldırmasını söyledi doktorlar iki doktora göründü ikisi de aynısını söyledi üstelik bebek 8 aylıkken bunu söylediler ama bebek doğdu ve maşallah hiç bir şekilde sıkıntısı YÖK doktorlar çok gördükleri için psikolojilerinin tam olduğunu düşünmüyorum şahsen korkma göreceksin bebeişin doğduktan sonra boşuna üzülmüşüm diyeceksin canım allah. Büyük dua et 😘