Arzu501 Kızlar ne durumdasınız? Ben bişey yiyemiyorum, çünki yedikten sonra hemen sağ taraftan sırtıma ağrı geliyor, galiba böbreğim. Birde idrarda protein durumu çok. Yaşayan var mı?
MelikeKurtulan29 Arzu501 34+5 deyim ben kac kere böbrek ağrısından acile gittiğimi hatırlamıyorum çok zor ağrısı kum döktüm şimdide taş düşürüyormusum. Azıcık rüzgar aldimmi daha çok ağrıyor. Belimde bisey sarılı geziyorum sürekli. Protein kaçagim da var 2 hafta önce hastanede yatiyodum tansiyondan protein kacagimda 672 çıktı baya yüksek dediler 1000 ve üstü hemen doğum olur beklenmez dediler. Bakalim çarşamba 24 saatlik idrar vercem tekrar o zmaan kaç cikicak
Eksijelibon Arzu501 idrarınızda köpürme vs var mı? Yoksa sadece ağrı mı? Böbrek genişlemesinden falan olabilir mi acaba?
Arzu501 Irem97- Tansiyon yok çok şükür. Ama protein çok çıkıyor. 20 altı olması gerekiyor, bende 49 çıkmış
Arzu501 MelikeKurtulan29 geçmiş olsun. Bende böyle ok gibi batıyor içəri doğru. Sağ taraf kaburga alti kısım sırtımın sağ tarafı.
Arzu501 Eksijelibon evet köpürne var idrarda. Hemde gün boyu. Bol su içmeme rağmen. Hem analizimdede çıktı.
Arzu501 Ervaduru hayır. Hala geçmedi. Bir adet 10 faizli 100 ml albumin serum takdılar bana. Gelecek hafta yeniden analiz vericem.
Ervaduru Arzu501 cok mu fazla acaba benimde var bgğn daha fazlaydı hatta tedirgin oldum tansşton ödem normal.
Arzu501 Ervaduru aynı durumdayız bendede normal. Ama protein ççok ama çok fazla idrarda. Köpürmede öyle.