Mutlulukkk hayır hayır o kadar da abartmayalım tabi herkesin durumu farklıdır elbette. Ben şöyle söyleyeyim doğumdan sonra bebeğim sarılık oldu hastanede kaldık falan derken bebeğim biraz huysuzdu sütüm gelmedi başta öyle böyle derken 1 hafta zor geçti. Sonra bebeğim gündüz uyuyup gece hiç uyumadı beraber oturduk bebeğimle. Şimdi son 2 3 gündür düzene girdik gibi gecede uyuyo gündüzde aralıklı uyanıyor emiyor falan filan. Şöyle burda eşiniz ve yanınızda kalan biri varsa onlar çok önemli şu 15 günlük süreçte eşim en büyük destekçimdi. Açta kalmadım uykusuzda o kadar kalmadım son zamanlarda ( başlarda uykusuz kaldım) işlerimide hallettim dışarıda çıkıp gezdim. şöyle bir şey var ki bebeğinize sarıldığınız an, onun bir mimiği bir bakışı gülüşü her şeyi unutturuyor. Ne yorgunluk ne uykusuzluk hiçbir şey kalmıyor. Zorlu bir süreç ama çok güzel bir duygu. Unutmayalım ki bugünler geçecek..