Kızlar 22+1 haftalığım şuan ama hala bebeğin net teknelerini hissedemedim bazılarının mesela dışardan bile gözüküyor bende hiç biri yok bazen içerde bı süzülme falan hissediyorum ama gaz mı bebek mi anlamıyorum o da her gün olmuyor zaten iyice moralim bozulmaya başladı veya karnım da sanki haftama göre böyle büyük top gibi gelmiyor sanki yayık gibi sizce normal mi bu durumlar tecrübelerinizi paylaşır mısınız