Kızlar altdan bakmak korkulu bişey değilki? Üzgünüm sizin adınıza, ama yani her doktor her hemşire böyledir diyemeyiz. Benimle aynı haftadasınız, ben riskli gebeyim yatıyorum sürekli. Erken doğum riski var ama her kontrolda doktor altdan bakıyor çünki öyle gerekiyor rahmi ölçmek için. Ama tabii vahşi gibi bakmıyor, incitmeden yapmaya çalışıyor.