Tsrhlya Kızlar Primadan stok yapıyorum şu anlık nasıl sizce 1 numaradan 2 tane,2 numaradan 2 tane,3 numaradan 1 tane aldım şimdilik kaçar tane almam gerekiyor
Oznurkocuk Tsrhlya elinizde son 14 güne ait Prima fişi var mı acaba? Prima kulübüne üyeyyim puanlarım birikti bebek bezi hediye gelmesi için bi adet fişe ihtiyacım var ☺️
balevlatlarim3535 Tsrhlya bebek bezini kullanmadan çok stoklamayin derim. En pahalisi en iyisi dediğimiz bile bebeğinize pişik yapabilir.
irem10 CgladaP 1 numara Prima iyi mi 1 paket alsam hangi marka iyi bebekten bebeğe değiştir sanırım ne yapacağım hiç bilmiyorum.