Backtoblack Hanımlar merhaba, 25.haftaya yeni girdim sol göğüs altımda kaburgamda inanılmaz bir batma var. Sanki yara olmuş gibi acıyor. Aynı şeyi yaşayan var mıdır? Doktorunuzun önerisi oldu mu bu konuda acaba?
Lajanam Backtoblack aynı şeyi haftalarca yaşadım😂 doktoruma dedim artık dayanamıyorum ne bu acı diye, bebeğim ayağını koymuş kaburgamın oraya, ufak ufak masaj yapardı eşim geçerdi
Nurkcy Backtoblack Bende kaburgadan çok çektim sonra anladık ki devamlı oraya ayağını dayıyormuş baskı yapıp, tekme atıyor ondanmış 😊 36 haftalık oldum hareketleri güçlendi daha fazla canımı yakıyor 🙂 ama olsun…
Brc1 Backtoblack aynı şeyleri yaşadım uzun süre oturamazdım yatamazdım sanki iç kaslarım yaralanmış gibiydi 35. Haftadan sonra göbeğim aşağı indiği için kaburgalarıma bi rahatlama geldi şimdi daha rahat uyuyorum şükür kaç gece ağladığımı bilirim uyuyamıyorum diye herşey miniklerimiz için işte 🤷♀️😊
Backtoblack Lajanam bende de yara gibi acıyor dokunamıyorum oraya 😩 acaba bebiş bu haftalarda baş aşağı dönüyor ondan mı böyle oluyor anlamadım 🤷🏻♀️
Backtoblack Nurkcy içerde sanki yara varmış gibi acıyor 😩 ben daha 25.haftadayım yine de ayağı oraya geliyor mudur acaba? Bir de bu haftalarda bebiş dönmeye başlıyor belkide o yüzden baskı yapıyordur bilemedim 🤷🏻♀️🥲
Nurkcy Backtoblack Benim çok erken başlamıştı hareketleri 21. Haftada çok netti, belki Seninde öyledir diye düşündüm 🙂
Backtoblack Nurkcy evet evet benimde öyle 18.haftadan beri net bir şekilde hareketlerini hissediyorum minik tekmeleri 🧿😍
Backtoblack Brc1 benimde öyle.. özellikle sol göğüs altımda sanki yara var, görünürde bişey yok ama içerisi batıyor. Olsun sağlıklı olsunlarda minişlet 👼🧿