SuzanOktay Kızlar ben 18 haftalık hamileyim su şeklinde şeffaf akıntım geliyo çok endişelendim.Bu durumu yaşayan var mı ? Doktora görünmeli miyim?
Yasminella- SuzanOktay mantar veya enfeksiyon olabilir bende yaşamıştım. Tedavi oldum hemen geçmedi Bir süre sonra kendiliğinden geçti. Sağlık ocağında bir idrar tahlili verebilirsiniz kontrol için
Birrrcan SuzanOktay geçmiş olsun canım benimde aynı şekilde subsekli cokk akıntım oluyor haftalardır idrar testi yaptım enfeksiyon çıktı ama bende mantar da var ikisi bir olmuş yani anlayacağınız
Ihlamurrengi SuzanOktay evet bende de ya gün boyu aşırı kuruluk oluyor ya da su gibi akıntı, kokusuz ama çamaşır ıpıslak. Ben de yarın dr a gideceğim beneğin suyu sınırı vs için. Normal deniyor inş normali budur sizin de benim de
SuzanOktay @Ihlamurrengi Evet benim de aynı ben de yarın gideceğim inşallah bebeklerimizi sağsalim kucağımıza alırız