Arkadaşlar herkese merhaba. Aslında doğum yaptığım gün yazmıştım uzun uzuuuun ama sonra yanlışlıkla uygulamadan çıktım ve tüm yazdıklarım girmişti bi daha da fırsat bulamadım yazmaya . Şuan 4 ay 23 günlük oğlumla yazıyorum bu hikayemi 😍 öncelikle şunu söyleyeyim çok korkuyordum aşırı korkuyordum 6. Aydan sonra uyku uyuyamamıştım . Neyse geleyim hikayeme. Öncelikle şunu da söyleyeyim tüp bebek ile gebeydim. 36. Hafta da nst ye bağlanmaya başladım ben . Sıkıntı yoktu . 37+0 da nst sırasında bi ara oğlumun kalbi çok yavaşlamış . Hareket etmiyordu . 4 kere nst ye bağlandım . Çikolata yiyorum su içiyorum meyve suyu içiyorum sol yatıyorum yok Allah yok . Çocuk asla hareket etmiyor. ( bunu belirtmemin sebebi başınıza böyle bişry gelirse korkmayın diye ) neyse hemşire geliyor göbeği sarsıyor falan uzun uğraşlar sonucu hareket etti istenen nst elde ettik . Ertesi gün tekrar gel riske atamam dedi doktor. Gittik yine ayni çocuk yine hareket etmiyor nu sefer de 3. Nst de de istenilrne uğraştık . Eşim askeri personel ve doğuda . Doktor ısrarla eşinde gelsin istiyorum ama bekleyemem dedi ve 37+3 e gün verdi .Ben hep kendimi 38 39 haftalara odaklamıştım ve bi an gün verince ben şok. Epidural +spiral oldum . Neyse doğum günü geldi hemşireler geliyor kan alınıyor önlük giydim nst bağlandı falan derken ben çok sakinim nasıl oldu bilmiyorum inanın. Ben şunun etkisi olduğunu düşünüyorum burda pozitif hikayeleri okuyordum hergün . Hergün YouTube da video izliyordum ama hep pozitif videoları. Sürece hakimdim kısmen. Ta ki doğum zamanı geldi deyip kapıyı çaldılar ve sedyeyle içeri girdiler. Ben hüngür şakırt ağlamaya başladım. O an yalan yok bir korku sardı . Heyecan tavan yaptı . Stres yaptım sağlıklı mı doğacak ne olacak diye sonra asansör e bindirdiler . O an içimden bildiğim tüm duaları okudum. Ve kendi kendime dedim bunun artık dönüşü yok doğum geldi sakin ol dedim. Neyse ameliyathanenin önünde biraz beklememiz lazım dediler. Bi 10 dk kadar bekledik . Orda beklediğim 10 dk herhalde 10 sene gbi falandı . Sonra ameliyathaneye alındım. Anestezi doktoru geldi epidural başlandı. Merak edenler için söyleyeyim asla asla aslaaaaaaa acımıyor o iğne .damar yolu daha çok acıyor emin olun. 2 dk kadar sürüyor o işlem . Zaten uyuşmaya başlıyorsunuz. Anestezi doktoru tamamdır dedikten sonra. Ayaklarımdan birileri tuttu ve sedyeye yatırdılar. Uyuşukluk başlamıştı. Koluma tansiyon aleti taktılar. Önümü kapattılar vs . Doğum başladı. Öncelikle klasik gelecek belki ama his var baskı var acı asla yok. Sizi zaten sürekli konulturuyorlar. Ve size küçük bir tavsiye sedyenin tam üzerindeki ışığa bakmayın aynalı olduğu için kendinizi görüyorsunuz ordan. Neyse kesilmişim his yok . Sallantılar başladı. Ben o histen rahatsız oldum ama acı yemin ederim yok 🤣 doktor hazır mısın dedi . Hazırım dedim ve mucizem cıyak cıyak ağlayarak karşımdaydı . Onu görğnce tekrar hüngür hüngür ağlamayı koyuverdim tabiki saat 13:22 de doğdu sesine kurban olduğum ❤️ ameliyatın başlaması çocuğun öıkması 10 dk sürmüyor ama taş çatlasın 10 dk diyelim. Bundan sonrası umurumda değildi oğlumu silip geldiler öptüm kokladım mis gibiydi. O an tiksinmek aklınıza gelmiyor 🥰 sonra bebek odaya gidecek dediler. Benim dikim başladı 15-20 dk sürdü oda . Yine his yok sadece orda bişeyler oluyor ama ne diye düşünüyorsunuz. Yani ameliyat serüveni en fazla 45 dk sürüyor. Sonra odaya inince hayatınızda yaşamadığınız en mutlu an emzirmek ❤️o kadar mükemmel duygu ki Allahım isteyen herkese yaşatsın. Tarifi yok arkadaşlar . Çok uzun oldu asıl merak edilenlerden biri de ilk ayağa kalkış oda tahmin ettiğiniz kadar zor olmuyor aman aman öldüm bittim bişey değil bu şekilde kısa kesiyorum ama sorusu olan varsa cevap verebilirim. Herkese sağlıklı doğumlar ❤️