Merveetolga 19 haftalık hamileyim ve herkes bana hamileyken saç kestirilmez boyanmaz diyor. Bu durumla karşılaşan var mı
Pinklove Merveetolga saç istediğin zaman kestirilir ama hamilelikte saç boyanmaz tıbbi yönden doktorlar önermiyor.
Aysee1123 Merveetolga 24 haftalığım bu zamana kadar 3 kere kestirdim. Gidin kestirin, boyatın keyfinize bakın Allah aşkına 🤦🏻♀️ 3 aydan sonra boyatanlarda oluyor o konuya hakim değilim ama kestirin yanii
Gebe_hanim Merveetolga 32 haftalığım iki kere saçımı kestirdim 🙄 ilk aylar haberim yokken de boyamıştım 🥺 ama boyamak önerilmiyor kestirme de sorun yok
Merveetolga Pinklove Evet boya konusunda 5. Aydan sonra organic boya ile boyayabilirsiniz dedi doktor
minikoannesi123 Niye saç kestirilmez? Gayette güzel kestirdim 😁 boya konusunda da her doktor belirli zaman diliminden sonra boyanmasıni uygun goruyor. Benim doktorum 5.ay bittikten sonra demişti mesela. Siz de kendi doktorunuza danisabilirsiniz
Merveetolga minikoannesi123 Batıl inançlardan kestirmeyin diyorlar ama dayanamıcam artık boyatıp kestiricem kendimi çok çirkin hissediyorum 😒 Doktorum boya konusu da 5. Ay dan sonra organic boya ile boyat demişti