Miya-m Dün geceden beri bebek kendini çok kasıyor, hep toplanıyor. Hareketlerinde sıkıntı yok , ağrım vs yok ama karnım sürekli kasılıyor. Yarın randevum var ama beklemesem acile mi gitsem bilemedim kızlar
zelissbz Haftadan itibaren bende de aynısı oluyo şuan 38+3 üz doktorum normal oldugunu söylemişti yeri daraldıgı için izim kız gep sag tarafıma toplanıyo yatarken otururken özellikle yürürken taş gibi oluyo karnım