GG44 çok teşekkür ederim evet hem heyecan hem tedirginlik var 3. Denemem ama sanki hiç yaşamamış gibiyim biri negatif biri de 7,5 haftalık kürtaj olmuştum inşlalh bu son denemem olur güzel haberler alırım tabi benim gibi bekleyen tüm kader arkadaşımlarımda inşlalh 🙏🙏