Ozdbtl Tüm hamileliğim boyunca midem yandı, ayaklarımın altı yandı kül oldu. Yetmedi şimdi de göğüslerimin uçları yanıyor resmen sızlıyor.33 haftadayız normal mi bu 😥 Resmen hamileliğimi yanarak geçirdim🤦🏼♀️
Sagliklagelkucugum Ozdbtl avuclarım ayak altlarım kıpkırmızı leğene buzlu su hazırlayıp ayaklarımı sokuyorum anca öyle biraz rahatlıyorum. 35im ben de yaz gebeliği çok zormuş Allah yardımcımız olsun
Ozdbtl Sagliklagelkucugum ay aynı durumdayım. Geceleri 3-5 kez uyanıp resmen yıkanıyorum tekrar yatıyorum.. Suan dediğinizi yapıcam bende buzlu suya ayaklarımı sokucam belki ferahlarım😂
Yagmurgvn Bende 29 haftalık olmak üzereyim ve benim de ayaklarımın altı çok yanıyor maalesef hele midem ve genzim asla uyuyamıyorum hava çok sıcak ve Adana gibi aşırı sıcak bir şehirde olunca bunların 2 katını düşünün 🤦🏻♀️
Ozdbtl Yagmurgvn Allah yardımcınız olsun gercekten Adana sıcağında kat kat daha zordur eminim :( Mide yanması gerçekten çok zor, ne yesem yanıyor şimdi de sıcaklardan sanırım bulantılarım da arttı 😥 Hamilelik çok zor ve uzun bir süreçmiş 😂
Yagmurgvn Ozdbtl heeeemde çok zor Muş gerçekten zorlu ama bir o kadar güzel duygular bir daha yaza denk gelmemesi için uğraşıcam 😂😂😂