Kastamonuda önerebileceğiniz doktor var mı?
Ben şuan devlet hastanesinde yeliz hanıma gidiyorum şuanlık memnunum 😊
Melike Hanımdan memnundum
Kedinlikley en iyisi Yeliz Hanım🌼
Fatma nazlı demir e gidiyorum memnunum